ثبت ۴ هزار و ۹۴ شکایت مردمی از واحد‌های صنفی استان قزوین

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی استان قزوین گفت: ۴ هزار و ۹۴ تخلف صنفی توسط شهروندان استان قزوین در سامانه ثبت شد

جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از ثبت ۴ هزار و ۹۴مورد شکایت تخلف واحد‌های صنفی توسط شهروندان استان در سامانه ۱۲۴ طی ۹ ماهه امسال خبر داد.

خدایاری افزود: این تعداد تخلف ثبت شده در سامانه منجر به تشکیل پرونده تخلف صنفی برای هزار و ۲۲۸ واحد شده است.

وی اضافه کرد: از هزار و ۲۲۸ پرونده تخلف منجر به هزار و ۷۳۸ نوع تخلف صنفی شده است.

 سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از این تعداد تخلف ثبت شده بعضی از واحد‌های بین سه تا چهار مورد تخلف در کم فروشی، عدم اجرای تکالیف واحد‌های صنفی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، گران فروشی، عدم رعایت بهداشت، عدم رعایت ساعات کار، عرضه خارج از شبکه، تداخل صنفی، عدم اخذ پروانه کسب، عدم ارائه فاکتور خرید و احتکار بوده است.

وی افزود: پرونده‌های تشکیل شده تخلف در واحد‌های صنفی نانوایی، مواد غذائی، فرآورده‌های پروتئینی، میوه و تره بار و خشکبار بوده است.

خدایاری گفت: از این تعداد پرونده تخلف ثبت شده در سامانه یک هزار و ۱۷۹ مورد منجر به صدور حکم تعزیراتی شده و ۴۹ پرونده نیز در درست بررسی و انتظار دریافت حکم تعزیراتی هستند.

 سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۲۰ میلیارد ریال ارزش ریالی این تخلفات بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.